FAQ

/FAQ
FAQ 2019-01-31T17:16:48+01:00

Bestelinformatie

Alle bestellingen die geplaatst zijn op een werkdag en voor 17:00 zullen dezelfde dag verstuurd worden. De bestelling zal dan de volgende dag aangeboden worden aan u. Alle bestellingen op zaterdag of zondag zullen op maandag verstuurd worden en op dinsdag geleverd worden.

Door middel van een track & trace code kunt u uw bestelling in de gaten houden.

Bij Damiware.nl kunt u betalen met de volgende betaalsystemen:

  • Ideal
  • Paypal
  • Bancontact / Mister cash
  • Creditcard
  • Afterpay
Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van Damiware.nl via mail of telefonisch. Er zal dan gekeken worden of de fout hersteld kan worden.

Stuur een mail naar info@damiware.nl of bel naar 035-6232838.

Indien u uw bestelling wil annuleren moet u contact opnemen met de klantenservice van Damiware.nl. Dit kunt u doen door middel van een mail te sturen naar info@damiware.nl of door te bellen met 035-6232838.
Stel uw vraag via info@damiware.nl of neem telefonisch contact op via 035-6232838.

Verzending & levertijd

Voor bestellingen met een bestedingswaarde (na aftrek van kortingen) boven de € 20,- euro, is de verzending binnen Nederland gratis! Voor bestellingen met een lagere bestelwaarde zijn de verzendkosten € 4,99.

Damiware.nl levert ook in België, Denemarken, Duitsland,Finland, Frankrijk, Hongarije, Ierland, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland. Voor informatie over de verzendkosten naar één van deze landen, kies je het gewenste land van bezorging tijdens het afrekenen. De verzendkosten zijn dan direct zichtbaar.

Ja dit is mogelijk. Op het moment dat de bestelling is opgehaald door de vervoerder ontvangt u een e-mail met daarin een track&trace code. Hiermee kunt u precies zien wat de status is van de bestelling en rond welk tijdstip u de bestelling kunt verwachten.

Ja deze optie kunt u kiezen tijdens het afrekenproces. U kunt vervolgens zelf uw gewenste service punt uitkiezen.

Let op: het is belangrijk dat u uw e-mail adres goed controleert, aangezien er naar dat mail adres een melding gestuurd waarin in aangegeven wordt wanneer u de bestelling kunt ophalen.

Ja dit is op 2 manieren mogelijk:

  1. Door middel van het toevoegen van een notitie tijdens het afrekenproces.
  2. Door contact op te nemen met de klantenservice en dan kunt u vervolgens uw gewenste datum aangeven.
Indien u niet thuis bent op het moment dat de pakketdienst voor de deur staat zullen de vervolgstappen als volgt zijn:

  • DHL levering (NL): de volgende dag zal de pakketbezorger opnieuw het pakket aanbieden op het aangegeven adres tussen 12:00 en 18:00. Mocht deze afleverpoging wederom niet lukken zullen de volgende 2 dagen in de avond een afleverpoging gedaan worden tussen 18:00 en 21:00. Hierna gaat het pakket terug naar een parcelshop waar het gedurende 7 dagen afgehaald kan worden. Tevens is het mogelijk om gratis via DHL het bezorgmoment te kiezen, als de eerste afleverpoging mislukt is.
  • PostNL levering: het pakket wordt 2 keer aangeboden of bij de buren en zal daarna terug gaan naar een parcelshop.
Ja onze pakketbezorgers leveren ook op zaterdag pakketten af.

Retourneren

Ja dat kan. Wanneer u online een product heeft besteld mag u deze uitpakken en bekijken. Dit houdt in dat wanneer u een product bij Damiware heeft gekocht, deze mag controleren op de juiste kleur, compleetheid etc. U mag het product echter niet in gebruik nemen!

Wanneer u online iets besteld heeft op Damiware.nl, heeft u iets op afstand gekocht. U heeft hierdoor recht op een zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze 14 dagen kunt u zich bij ons melden om het te retourneren, u mag het product echter niet in gebruik nemen tijdens deze termijn. Retourneren kan door middel van het invullen van onze retourpagina. Het onbeschadigde en ongebruikte product dient u, voor zover redelijkerwijs mogelijk, in originele staat en fabrieksverpakking op te sturen.

Het retourneren van uw bestelling is gratis. Op het moment dat u aangeeft dat u de bestelling of een deel ervan wil retourneren, zal u een verzendlabel ontvangen via de mail die u op de doos kunt plakken. Vervolgens geeft u het pakket af bij een PostNL service punt.
Op het moment dat de bestelling retour is ontvangen bij Damiware, zal de inhoud gecontroleerd worden of deze voldoen aan de voorwaarden. Na ontvangst zal binnen 10 werkdagen het geld geretourneerd worden.

Indien er geen PostNL service punt bij u in de buurt is, kunt u dit aangeven tijdens de communicatie met de klantenservice en zal een DHL service punt gezocht worden waar u de bestelling kunt afgeven.

De voorwaarden van de retourprocedure zijn niet dwingend voor het herroepingsrecht.

Zakelijk

Wilt u zakelijk een grote bestelling plaatsen, neem dan contact op met de zakelijke afdeling van Damiware.nl via zakelijk@damiware.nl of bel naar 035-6232838.
Damiware staat altijd open voor interessante samenwerkingen met andere bedrijven of leveranciers. Neem dan contact op met de zakelijke afdeling van Damiware.nl via zakelijk@damiware.nl of bel naar 035-6232838 en bekijk wat de mogelijkheden zijn.
Damiware is altijd opzoek naar interessante nieuwe producten voor op de website. Heeft u deze? Neem dan contact op met de zakelijke afdeling van Damiware.nl via zakelijk@damiware.nl of bel naar 035-6232838.
Dan bent u bij Damiware.nl op het juiste adres. Neem  contact op met de zakelijke afdeling van Damiware.nl via zakelijk@damiware.nl of bel naar 035-6232838 en bespreek de mogelijkheden.

Werken bij Damiware?

Ben jij opzoek naar een interessante stageplek in een jonge en dynamische organisatie? Neem dan contact op met de zakelijke afdeling van Damiware.nl via zakelijk@damiware.nl of bel naar 035-6232838.
Damiware staat altijd open voor interessante samenwerkingen met andere bedrijven of leveranciers. Neem dan contact op met de zakelijke afdeling van Damiware.nl via zakelijk@damiware.nl of bel naar 035-6232838 en bekijk wat de mogelijkheden zijn.