Ga naar de inhoud
Levertijd 1-2 werkdagen
[language-switcher]
Menu

Bestelinformatie

Alle bestellingen die geplaatst zijn op een werkdag en voor 17:00 worden dezelfde dag verstuurd. De bestelling wordt dan de volgende dag aangeboden. Alle bestellingen op zaterdag en zondag worden op maandag verstuurd en op dinsdag geleverd.

Door middel van een track & trace-code kunt u uw bestelling in de gaten houden.

Let op: door een tekort aan capaciteit bij PostNL kan de levertijd langer zijn dan je van ons gewend bent. Deze kan oplopen tot 2 à 3 dagen. Onze excuses voor het ongemak.

Bij Damiware.nl kunt u betalen met de volgende betaalsystemen:

  • Ideal
  • Paypal
  • Bancontact / Mister cash
  • Creditcard
  • Afterpay

Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van Damiliving.nl via mail of telefonisch. Er zal dan gekeken worden hoe de fout hersteld kan worden.

Stuur een mail naar info@damiliving.nl of bel naar +31 (0)35-6232838.

Indien u uw bestelling wil annuleren moet u contact opnemen met de klantenservice van Damiliving.nl. Dit kunt u doen middels een mail naar info@damiliving.nl of door te bellen met +31(0)35-6232838.

Stel uw vraag via info@damiliving.nl of neem telefonisch contact op via +31(0)35-6232838.

Vaak kunt u een product bij ons bestellen dat nog niet op voorraad is. Dat noemen wij een pre-order. Door het te bestellen is het product voor u gereserveerd. Het wordt verzonden op de datum die vermeld staat op de productpagina en in uw bevestigingsmail.

Uw bevestigingsmail bevat een track & trace-code van PostNL. Deze geeft pas vanaf de aangegeven verzenddatum accurate informatie over de levering van uw bestelling.

Verzending & levertijd

Voor bestellingen met een bestedingswaarde (na aftrek van kortingen) boven de € 20,- euro, is de verzending binnen Nederland gratis! Voor bestellingen met een lagere bestelwaarde zijn de verzendkosten € 4,99.

Dami Living.nl levert ook in België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Hongarije, Ierland, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden en Zwitserland. Voor informatie over de verzendkosten naar één van deze landen, kies je het gewenste land van bezorging tijdens het afrekenen. De verzendkosten zijn dan direct zichtbaar.

Ja, dat kan. Op het moment dat de bestelling bij ons is opgehaald door de vervoerder ontvangt u een e-mail met daarin een track&trace-code. Hiermee kunt u precies zien wat de status is van de bestelling en rond welk tijdstip u de bestelling kunt verwachten.

Ja. Deze optie kunt u kiezen bij het afrekenproces. U kunt vervolgens zelf uw gewenste servicepunt uitkiezen.

Let op: het is belangrijk dat u uw e-mailadres goed controleert, aangezien er naar dat mailadres een melding gestuurd waarin aangegeven wordt wanneer u de bestelling kunt ophalen.

Ja. Dat kan op 2 manieren:

  1. Door middel van het toevoegen van een notitie tijdens het afrekenproces.
  2. Door contact op te nemen met de klantenservice en de door u gewenste leverdatum door te geven.

PostNL zal uw bestelling twee keer op het afleveradres of bij de buren proberen aan te bieden. Lukt dit niet, dan gaat uw bestelling naar een parcelshop, waar u hem kunt afhalen. U wordt hiervan op de hoogte gehouden via de mail door PostNL.

Onze pakketbezorgers leveren ook op zaterdag pakketten af. Houdt uw track & trace-nummer goed in de gaten voor actuele afleverinformatie.

Retourneren

Wanneer u  een product bij Dami Living heeft gekocht, maar nog twijfelt of u het wilt behouden, mag u het uit de verpakking halen en controleren op de juiste kleur, compleetheid, fabrieksfouten et cetera,

U mag het product echter niet in gebruik nemen. Het product moet in de originele verpakking retour gestuurd worden.

Wanneer u online iets besteld heeft op Damiliving.nl, heeft u iets op afstand gekocht. U heeft hierdoor recht op een zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze 14 dagen kunt u zich bij ons melden om het te retourneren. U mag het product echter niet in gebruik nemen tijdens deze termijn. Retourneren kan door middel van het invullen van ons retourformulier.

Het onbeschadigde en ongebruikte product dient u, voor zover redelijkerwijs mogelijk, in originele staat en fabrieksverpakking op te sturen.

Het retourneren van uw bestelling is gratis, mits dit gebeurt binnen de zichttermijn van 14 dagen. Wanneer u aangeeft dat u de bestelling of een deel ervan wil retourneren, mailen wij u een retourlabel. Dit plakt u op de originele fabrieksverpakking.  Vervolgens geeft u het pakket af bij een servicepunt van PostNL.

Op het moment dat uw bestelling retour is ontvangen bij Dami Living, controleren wij of deze voldoet aan de retourvoorwaarden. Daarna storten wij binnen 10 werkdagen uw geld terug.

Mocht u na deze 10 dagen onverhoopt uw geld nog niet retour hebben gehad, neem dan contact op met onze klantenservice.

Indien er geen servicepunt van PostNL  bij u in de buurt is, kunt u dit via de klantenservice aan ons laten weten.  We zoeken dan met u naar een passende oplossing.

De voorwaarden van de retourprocedure zijn niet dwingend voor het herroepingsrecht.

Zakelijk

Wilt u zakelijk een grote bestelling plaatsen, neem dan contact op met de zakelijke afdeling van Damiliving.nl via zakelijk@damiware.nl of bel naar 035-6232838.

Damiliving staat altijd open voor interessante samenwerkingen met andere bedrijven of leveranciers. Neem  contact op met de zakelijke afdeling van Damiliving.nl via zakelijk@damiware.nl of bel naar 035-6232838. We kijken graag met u wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Damiliving is altijd opzoek naar interessante nieuwe producten voor op de website. Heeft u deze? Neem dan contact op met de zakelijke afdeling van Damiliving.nl via zakelijk@damiware.nl of bel naar 035-6232838.

Dan bent u bij Damiliving.nl op het juiste adres. Neem contact op met de zakelijke afdeling van Damiliving.nl via zakelijk@damiware.nl of bel naar 035-6232838 en bespreek de mogelijkheden.

Werken bij Damiware?

Ben jij opzoek naar een interessante stageplek in een jonge en dynamische organisatie? Neem dan contact op met de zakelijke afdeling van Damiliving.nl via zakelijk@damiware.nl of bel naar 035-6232838.

Damiliving staat altijd open voor interessante samenwerkingen met andere bedrijven of leveranciers. Neem dan contact op met de zakelijke afdeling van Damiliving.nl via zakelijk@damiware.nl of bel naar 035-6232838 en bekijk wat de mogelijkheden zijn.